עדנה בלושטיין

עדנה בלושטיין ז"ל

עדנה בלושטיין, עם החיוך והנחת, עם הקפה והאלגנטיות, בת 79 שראתה לא מעט, נרצחה בידי חיות האדם ברעננה. עדנה הייתה אישה אוהבת כל אדם, עובדת סוציאלית אהובה עם כל כך הרבה חמלה. עדנה ז"ל, הייתה עובדת סוציאלית מסורה, מקצוענית וחברת הצוות הבכיר בבית ההורים העירוני בהרצליה, רציחתה הותיר בהלם רבים: "היא הייתה אישה אוהבת כל אדם, הייתה בה אצילות שלא רואים היום"
תנועת הצופים מרכינה ראשה על הירצחה של עדנה בלושטיין ז"ל בפיגוע אמש ברעננה. עדנה טץ, לימים עדנה בלושטיין, היא בוגרת שכבת עלומים בשבט דיזינגוף 1958-1962, הנהגת תל אביב- יפו.
עדנה בלושטיין, שנרצחה בפיגוע ברעננה נולדה בשנת 1944 בתל אביב וגדלה בה. בבגרותה עברה לרעננה והתגוררה בה יותר מ 40 שנה. עדנה, שהתאלמנה בגיל צעיר, היתה אמא לשני ילדים וסבתא לשישה נכדים. עדנה היתה אמא וסבתא אוהבת וחמה, דומיננטית ומעורבת במיוחד בחיי ילדיה ונכדיה. עדנה האמינה באנושיות ובאהבת האדם, עזרה לאנשים רבים בצנעה ובמסירות. בהכשרתה היתה עובדת סוציאלית בעלת תואר שני שהתמחתה בגרונטולוגיה. מתוך האהבה לעזרה לזולת המשיכה בעבודתה גם לאחר גיל הפרישה, והיתה חלק מצוות הניהול של בית הורים בהרצליה. מאז פרישתה היתה אהובה ומוקפת תמיד על ידי משפחה וחברים. אהבה לטייל ולצרוך אומנות ותרבות.

פרטים על השבעה

שתפו בוואטסאפ