דור זימל

רס"ן במיל' דור זימל ז"ל

רס"ן דור זימל, מאבן יהודה, סגן מפקד פלוגה בגדוד 8103, חטיבת עציוני (6), נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה בתאריך 17.4.2024 כתוצאה משיגורים שבוצעו משטח לבנון לעבר ערב על עראמשה. בן 27 בנופלו.
נפל בי"ג בניסן התשפ"ד (21 באפריל 2024)
בן אלון ושרון
‏אחת מהצוואות של רס"ן דור זימל ז"ל היא להשתיל את איבריו. מספר משהו, עוד משהו, על האיש שהיה. איבריו מושתלים בחמישה אנשים שונים ומצילים את חייהם. הלב מושתל בבן 57 הראות מושתלות בבן 24 הכבד והכליה מושתלים בבן 68 אונת הכבד מושתלת בבת 8 חודשים כליה נוספת מושתלת בבן 58 במותו העניק חיים. יהי זכרו ברוך 💔
במותו הציל חיים: ריאותיו של רס"ן דור זימל שנהרג מפגיעת כטב"ם, הצילו את חייו של החייל כפיר זר, לוחם שנפצע בעזה.
רגע לפני ליל הסדר, הושתל ליבו של רס״ן במילואים דור זימל ז״ל אצל מרסלו גוטהלף בן ה-56, שזכה לחיים חדשים. מושתל הלב גוטהלף: ״אני אמשיך את הכוח של הבן שלכם״
דור זימל התארס לא מזמן, בנובמבר האחרון, לבת זוגו שיר. את טבעת האירוסין הוא קיבל ממשפחתו של אדיר מסיקה ז"ל. אדיר נרצח במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר. הוא תכנן להתארס לבת זוגו יולי, ולא הספיק להתחתן עמה. לאחר הרצח, אביו של אדיר, אלון מסיקה, יצא ביוזמה שנקראת" היהלום של אדיר", חיילים שמציעים נישואין לבנות זוגם מקבלים ממנו טבעת יהלום. עד עכשיו תרם למעלה מ-60 טבעות. הטבעת הראשונה שתרם היתה הטבעת של דור ושיר. דור ושיר קבעו את חתונתם לחודש יוני, בלב שבור היא כבר לא תתקיים.
שיר, ארוסתו, שעימה היה אמור להתחתן בעוד חודש – הפעילה את השיר שאיתו תכננו להיכנס לחופה, וספדה לו: "גרמת לי להרגיש מספר אחת. אהבה שלי, אתה אדם כל-כך מאיר, עם חיוך שתופס את כולם. כזה שנכנס לחדר וכולם מרגישים בנוכחות שלו. אני מבטיחה להמשיך את הדרך שלך באופן הטוב ביותר. היית השמש שלי. אני רק מבקשת ממך שתבוא בחלומות, אני אוהבת אותך לנצח. תמיד תהיה האיש של חיי. הטבעת תמיד תהיה קרובה ללב שלי"

פרטים על השבעה

שתפו בוואטסאפ